سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کامپیوتر یا رایانه

پسری وارد داروخانه شد. کارتنی را از کنار دیوار به سمت تلفن هل داد. روی کارتن رفت تا دستش به شماره ها برسد و شماره ای را گرفت.
مسئول داروخانه متوجه پسر شد و به مکالماتش گوش داد.
پسرک گفت: خانم خواهش می کنم کوتاه کردن چمن هاتون رو به من بسپارید.
زن جواب داد: کسی هست که برام انجام بده.
- من این کار رو با نصف قیمتی که اون انجام میده انجام میدم.
- من از کار اون پسر کاملا راضی ام.
- من پیاده رو و جدول جلوی خونتون رو هم براتون جارو می کنم.
- نه.
پسرک در حالی که لبخند می زد گوشی را گذاشت. مسئول داروخانه پسر را صدا کرد و گفت: پسر، من از رفتارت خوشم آمد. می خواهی برای من کار کنی؟
پسر با لبخندی به لب گفت: نه ممنون. من فقط داشتم کار خودمو محک می زدم. من خودم همون کسی ام که برای اون خانم کار می کنم.

نکات:

* جرأت این را داشته باشیم که خود را ارزیابی کنیم و این کار را به تمامی دوستان خود بیاموزیم.
* صندوق پیشنهادات و انتقادات داشته باشید (البته به پیشنهادهای خود عمل کنید و انتقادات درست را هم در نظر بگیرید.)
* در تمام کارهایتان به سه نکته اساسی دقت داشته باشید: اعتماد به نفس، اعتماد به نفس، اعتماد به نفس




نوشته شده در تاریخ شنبه 90/8/14 توسط
درباره وبلاگ



reza037@gmail.com
bahar 20
 فال حافظ - فروشگاه اینترنتی - قالب وبلاگ